Huurverhoging 2020

Heeft u de brief met bijlage ontvangen van de woningstichting Barneveld, met daarin het voorstel van de huurverhoging?
Bent u het daar niet mee eens, of komt u in betalingsproblemen, dreigt u uw baan of inkomen te verliezen?
Neemt u dan contact op met de woningstichting Barneveld. https://www.wstg-barneveld.nl/mijn-wsb/service/huurbevriezing-aanvragen/

Natuurlijk staan ook wij u graag te woord, maar zijn i.v.m. de door de regering gestelde maatregelen m.b.t. coronavirus op dit moment daaraan gehouden. Zodra de maatregelen versoepeld worden bent u weer van harte welkom op ons kantoor aan het Oldenbarneveldplein 3. Een andere mogelijkheid is dat u de voicemail inspreekt, deze wordt wekelijks afgehandeld.

Over de auteur

HvB editor

Huurdersvereniging Barneveld is er voor u! U kunt ook ons bereiken op info@huurdersverenigingbarneveld.nl voor al uw vragen, opmerkingen. Daarnaast zijn wij telefonisch bereikbaar nummer 0342 412395 Wij houden op donderdag spreekuur van 09:30 - 11:00 uur.